لالایی

لا لا لا لا یی

لالایی

لا لا لا لا یی

یا مهدی

 

 


بیا که دوباره شکوه چشمانت
نجات بخش قلب من باشد
در این شب بی رویا و بی لبخند
شکوه دست های تو، یار من باشد
بیا به جان هرچه بهار است قسم دادم
نگاه آخرت اولین خزان من باشد
بمیرم و یک دم سخن نخواهم گفت
اگر که در طنین صدایت، یاد من باشد
بیا به حرمت آن حضور زیبایت
تمام آینه ها رو به سوی من باشد
تمام رنگ زندگی ام آسمانی باد!اگر که ذره ای از عشق تو به جان من باشد
بیا که در پس هر خدا خدا کردن
فقط سلامتی ات آرزوی من باشد
سحر به شوق تو پر می کشم به رویاها
به شب رسیدن بی تو عذاب من باشد
بیا که در پس هر قرار ، عهدی هست
به صبح قیامت، انتظار، این وفای من باشد
نرفته دلم جز تو در ره دگری
شود که بیایی ، دلت نصیب من باشد

نظرات 2 + ارسال نظر
من میگم . . . یکشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:24 ب.ظ http://www.manmigam.com

افزایش بازدید وبلاگ شما
کاملا رایگان
لینک مطالب وبلاگ خود را کاملا رایگان در وبسایت ما قرار دهید
لینک را به صفحه اصلی وبلاگ ندهید
افزایش بازدید = افزایش رتبه در گوگل
www.manmigam.com

الی دوشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:04 ق.ظ

سلام
خیلی زیبا بود ممنون.....
امیدوارم انتظار به ثانیه مبدل بشه....
به امید روزی که در وبلاگت بنویسی مهدی جان خوش آمدی...

سلام
امیدوارم به زودی دست ظلم وستم از روی دنیا قطع شود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد