لالایی

لا لا لا لا یی

لالایی

لا لا لا لا یی

ماهور

مرغ سحر ناله سر کن     داغ مرا تازه تر کن 

ز اه شرر بار این قفس را بر شکن و زیر و زبر کن

دوستان یک البوم از استاد شجریان بهتون پیشنهاد میکنم که فقط زیبایی موسیقی و مناجات و عجز و بندگی را با تمام معنا میشود در آن جستجو کرد و آن آلبومی نیست مگر آلبوم سر عشق(ماهور) من که خیلی با این البوم حال میکنم مخصوصا شب ها وقتی میخوابم 

به شما هم پیشنهاد میکنم این البوم را دانلود یا خریداری کنید

نظرات 3 + ارسال نظر
moh3en یکشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:45 ب.ظ http://www.30tfun.com

سلام خوبی؟
عجب وبلاگ باحالی داری ممنون
به منم سر بزن
راستی اگه تبادل لینک میکنی منو با عنوان شهر سرگرمی و دانلود لینک کن بعدش لینکت رو برام بفرست
راستی به کاربران هدیه وی پی ان رایگان میدم پس حتما بیا

moh3en یکشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:27 ب.ظ http://www.30tfun.com

سلام خوبی؟
عجب وبلاگ باحالی داری ممنون
به منم سر بزن
راستی اگه تبادل لینک میکنی منو با عنوان شهر سرگرمی و دانلود لینک کن بعدش لینکت رو برام بفرست
راستی به کاربران هدیه وی پی ان رایگان میدم پس حتما بیا

ریحانه پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:17 ب.ظ

سلااااام
خوبی؟؟؟
اومده بودم اینترنت گفتم یه سری به وبلاگت بزنم
یه حالی بپرسم؟؟؟

سلام
خوبم
اون حرفای که اونروز تو چت زدم میشه گفت یه شوخی بود اگه ناراحت شدی معذرت میخوام الان جاش نیست توضیح بدم یه وقت مناسب توضیح میدم بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد