لالایی

لا لا لا لا یی

لالایی

لا لا لا لا یی

دانلود لالایی مادر می خونه تا من بخوابم

خیلی وقته یه لالایی برای دانلود نذاشته بودم الان یه لالایی خوشگل میذارم امیدوارم گوش بدید ولذت ببرید .  

 

لالا لالایی
مادر می خونه

تا من بخوابم
بیدار می مونه

لالا لالایی
بالا نگاه کن

یاس و شقایق
نسرین و مینا

لالا لالایی
مهتاب می تابه


می خوابه ماهی
گهواره اش آبه

باز کرم شب تاب
امشب بیداره

تا صبح می تابه
مثل ستاره

مرغ شباهنگ
می خونه کوکو

پر میشه پونه
از عطر شب بو

 

اینم لینک دانلودش  

 

دانلود لالایی مادر میخونه

نظرات 7 + ارسال نظر
مرتضی زارع پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:46 ب.ظ http://hoqooqi.blogsky.com

تازه من باید برم خدمت سربازی آقای سرباز !!


راستی وبلاگت خوشگله !‌

ستاره یکشنبه 1 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:08 ب.ظ http://ssetare.blogsky.com

چقدحس بدیه که ادم نتونه حتی بره بغل مامانی که بچگیاش براش لالایی میخونده٬اینقددلم هوای بغلشوکرده که نگو
اما حیف که نه روم میشه برم بغلش
هم میدونم اینجوری دلش هزار راه میره

آنا پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:03 ق.ظ

عالیه دستتون درد نکنه

مریم یکشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:31 ق.ظ

سلام
خیلی وبلاگ خوبی دارین
من تازه دارم مامان میشم و خیلی از این لالایی ها خوشم اومد
ممنون
موفق باشید.

ایشاله با اومدنش خیر و برکت فراوان هم با خودش بیاره

فاطمه جمعه 10 آبان‌ماه سال 1398 ساعت 08:44 ب.ظ

دنبال این اهنگ بودم مرسی

سعیده چهارشنبه 13 آذر‌ماه سال 1398 ساعت 02:54 ب.ظ

لالا لالایی بالا نگاه کن معنی نمی‌ده

درستش اینه
لالا لالایی با نام گلها
یاس و شقایق، نسرین و مینا

عشق پنج‌شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1399 ساعت 05:34 ب.ظ

مرسی واقعا خیلی قشنگه :::

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد