لالایی

لا لا لا لا یی

لالایی

لا لا لا لا یی

دانلود باز هم مرغ سحر (سرود نماز)

این دفعه بر عکس دفعه های قبل یه چیزی برای دانلود میزارم که وقتی شب به خواب خوش رفتید اینقده خوابتون سنگین نشه که برای نماز صبح خدای نکرده بیدار نشید و نمازتون قضا بشه

این دفه یه آهنگی براتون میزارم تا صبح ها سرحال تر از همیشه از خواب بیدار بشید

واقعا جالبه دقیقا برعکس لالایی من بیدار باش براتون میزارم جالبهههههه


یه آهنگ قدیمی که از تلوزیون بصورت تصویری از برنامه کودک پخش میشد و اون آهنگ رو شما میتونید از زیردانلودش کنید

راستی بازم میگم برام نظر بزارید که امیدوار بشم اینقده بی تفاوت نباشید


باز هم مرغ سحر، بر سر منبر گل
دم‌به‌دم می‌خواند، شعر جان‌پرور گل
باز از مسجد شهر، صوت قرآن آید
با نسیم سحری، عطر ایمان آید
کودکان خوش‌سخن، شب فراری شده باز
دیده را باز کنید، شده هنگام نماز
باز خورشید قشنگ، آمد از راه دراز
باز در دشت و دمن، چشم نرگس شده باز
خیز از بستر خواب، کودک زیبا رو
وقت بیداری شد، خیز و تکبیر بگو

هنوز هم احساس می کنم وقتی برای سحر بیدار می شوم، یکی از مشوقانم همین شعر کودکی است.




                           دانلود لالایی عروسک
نظرات 25 + ارسال نظر
فاطمه یکشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:26 ق.ظ http://soorpraiz.loxblog.com

سلام.
من که شمارو قبلا لینک کرده بودم..
مرسی از نظرت

کودک درون دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:58 ق.ظ http://innerchild.blogfa.com/

سلام رفیق
من تو این چند ماه گذشته چند بار برات نظر گذاشتم اما شما نیومدی بگی حالت چطوره. من حتی از همون اول که وبلاگم رو ساختم شما رو لینک کردم. منی که هیچ وبلاگی رو لینک نمی‌کنم شما رو لینک کردم، فکرش رو بکن! وقتی هم که سربازی رفتی و اینجا نوشتی باز من دیدم. چی شد؟ چند ماه خدمتی الان؟

از این بابت معذزت می خوام از این به بعد سعی میکنم به وبلاگتون سربزنم راستی ۱۲ ماه خدمتم

نیاز شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:57 ب.ظ

موفق باشین عالیه وبلاگتون :)

bc1 جمعه 5 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:18 ب.ظ http://bc1.samenblog.com

سلام خوبی وبت عالیه اگه خواستی به منم سربزن

سمیرا سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:31 ب.ظ

وبلگت خیلی قشنگه دیوونه ام میکنه من فکر میکردم فقط منم که اینقدر از دور شدن کودکیم ناراحتم خیلی خیلی وبلگتو دوست دارم

ارسلان چهارشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 05:26 ق.ظ

دمت گرم خیلی خوشم اومد .
یاد قدیما افتادم .

سمیرا پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:07 ب.ظ http://www.nanazyeman.blogfa.com

وبلاگتون مثل همیشه قشنگه به ما هم سری بزنید خوشحال میشم

محمدیان جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:39 ب.ظ http://kfn86marbacheh.blogfa.com

با عرض سلام وخسته نباشید خدمت شما دوست عزیز وگرامی وبلاگ خوبی داریدبابت سرودنماز ازشما تشکرمیکنم امیدوارم سرودهای دیگری دراین زمینه جهت دانلودبگذارید.موفق باشید

مسعود یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:28 ب.ظ http://avazeaftab.blogfa.com

سلام
خیلی وقت بود که دنبال این شعروآهنگ ها بودم- خیلی ممنونم چون میخوام استفاده کنم. چوخ ممنون نگی اینایی که میان و میرن بی تفاوتن

خواهش میکنم قابل نداشت

مسعود یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:27 ب.ظ http://avazeaftab.blogfa.com

سلام
چرا لالایی سنجاب و سرود نماز دانلود نمیشه؟؟

هیچکدوم مشکلی نداره چک شد

حسین یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 04:47 ب.ظ

خیلی عالی بود باز هم از سرودهای کودکانه بزارید موفق باشید

محمد جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:32 ب.ظ http://favanol.mihanblog.com

سرود مرغ سحر خیلی عالیه
منو به یاد دوران کودکیم میندازه
اگه بازم تونستین از این سرودهای دهه 70 تلوزیون بذارین ممنون میشیم خیلی....

چشم

محمد چهارشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:22 ب.ظ

می دونی منم مثل تو خیلی این آهنگ رو دوست دارم.
مرسی که گذاشتی

z شنبه 27 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:53 ب.ظ

نظر گذاشت که تشویق بشین
خیلی خوب بود

ممنون

کیمیا شنبه 16 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:56 ق.ظ

سلام. نظر میذارم به شرطی که توهم بی تقاوت نباشی و جواب بدی
وبلاگت عالیه! بهت تبریک میگم . موفق باشی دوست من
منظر جوابت هستم... .

ممنونم خوشحال میشم باز هم به وبلاگم سر بزنید

کیمیا یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:27 ب.ظ

تقریبا هر دو روز یه بار به وبلاگت سر میزنم. این که سرود نماز رو گذاشتی خیلی خوبه. من که خودم خیلی دوست داشتم. از اشنایی باهات خیلی خوشحالم . موفق باشی !

سپاسگزارم

کیمیا پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:25 ب.ظ

سلام. چرا مطلب جدید نذاشتی؟ توی جلب رضایت بازدیدکننده ها تاثیر داره!به هر حال موفق باشی!!!!!!!

کیمیا یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:44 ب.ظ

زهرا سه‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 04:37 ب.ظ http://doostjun.mihanblog.com

سلام
میگم لینک دانلود این فعال نبود چرا؟
فکر کردم دانلود کرد ولی وقتی بازش کردم دیدم لالایی عروسکه :(

اره متاسفانه مشکلی پیش اومده. حتما اصلاح میشه

مصطفی چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:21 ب.ظ

یاد بچگیامون انداخت منو یاد حول و حوش بیست سال پیش
چقد ساده و قشنگ و معصومانه ست این سرود

کیمیا یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:38 ب.ظ

سلام.چرا وبلاگت ازاون موقع تاحالا تغییری نکرده؟

از دست گرفتاریا

کیمیا چهارشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:14 ب.ظ

سلام.وقت می کنی به وبلاگت سربزنی اصلا؟ یه دستی به سر و روش بکش ....

وقت میکنم سربزنم و لی مطالب مفید پیدا نمیکنم

کیمیا جمعه 8 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:46 ب.ظ

مارو سرکار نذار بابا...

چرا باید بزارم سرکار

حمید رضا پنج‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1392 ساعت 07:36 ق.ظ

با سلام
اومدم آهنگ دوران نوجوانی که اولین بار تو عید پخش میشد رو بردارم (دانلود باز هم مرغ سحر ) اما نمیشه

احمد دوشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 08:14 ق.ظ

آفرین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد