لالایی

لا لا لا لا یی

لالایی

لا لا لا لا یی

دانلود لالایی عروسک

خیلی وقته که سرم یکم شلوغه به خاطر این خدمت سربازی تمومم که نمیشه ولی باز هم سعی میکنم وبلاگما به روز نگه دارم تا این چند تا بازدید کننده کم هم از دست نره هر چند که هیچ کدومشون به من محل نمیزارن و فقط منتظرن من یه آهنگ برای دانلود بزارم و اونا هم بدون هیچ تقدیر و تشکری دانلود کنن و برن ولی من باز هم امید دارم این دفعه لالایی عروسک رو گوش کنید تا خاطرات زندگی کودکی براتون تداعی بشه امیدوارم از این لالایی نهایت لذت رو ببرید من که خودم عاشقشم 

 

عروسک جون عروسک جون دیگه شب شد لالا

به قربون دوچشمونت لالایی کن لالا

عروسک جون گل و پونه عروسک جون مروارید

عروسک جون دردونه شی عروسک جون لالایی

از خدا من نه گل می‌خوام نه ستاره نه پونه

عروسک جون یه عروسک منو کرده دیونه

عروسک جون کبوتر شی رو بوم ما بشینی

از روی اون ابرا پا شی رو بوم ما بشینی

از خدا من نه گل می‌خوام نه ستاره نه پونه

عروسک جون یه عروسک منو کرده دیونه 

        دانلود لالایی عروسک