لالایی

لا لا لا لا یی

لالایی

لا لا لا لا یی

چقدر مثل بچگیام لالاییاتو دوست دارم

کاشکی میشد بهت بگم چقدر صداتو دوست دارم
چقدر مثل بچگیام لالاییاتو دوست دارم
سادگیاتو دوست دارم خستگیاتو دوست دارم
چادر نماز و زیر لب خدا خداتو دوست دارم
کاشکی رو طاقچه ی دلت آینه و شمعدون میشدم
تو دشت ابری چشات یه قطره بارون میشدم
کاشکی میشد یه دشت گل برات لالایی بخونم
یه آسمون نرگس و یاس تو باغ دستات بشونم

لالایی لالایی لالالا

بخواب که میخوام تو چشات ستاره هامو بشمرم





لالایی لالایی لالالا
پیشم بمون که تا ابد دنیارو با تو دوست دارم
دنیا اگه خوب اگه بد
با تو برام دیدنیه
باغ گلای اطلسی با تو برام چیدنیه
مادر...
کاشکی میشد بهت بگم چقدر صداتو دوست دارم
لالاییهاتو دوست دارم بغض صداتو دوست دارم
مادر...
لالایی لالایی...

کوچولو

سلام یه مدته دنبال یه سری مطالب ویژه برا وبلاگ میگردم ولی ....



چقده این عکس با عکسه قبلیه شبیه همن فک کنم این یکی کوچیکی های همونه

شما چی می گید؟؟


یه دختر کوچولوی خوشگل

شیراز که بودم رفتم توی یه آتلیه عکاسی تا برای خودم عکس نظامی بندازم که یه دفعه چشمم به این عکس خوشگل افتاد منم همونجا با دوربین گوشیم شکارش کردم . یعنی من یه چیزی میگم یه چیزی میخونیا ... من عاشق این عکسم. فک نکنم توی اینترنت این عکس پیدا بشه

راستی خدمتم داره کم کم تموم میشه