لالایی

لا لا لا لا یی

لالایی

لا لا لا لا یی

چقدر مثل بچگیام لالاییاتو دوست دارم

کاشکی میشد بهت بگم چقدر صداتو دوست دارم
چقدر مثل بچگیام لالاییاتو دوست دارم
سادگیاتو دوست دارم خستگیاتو دوست دارم
چادر نماز و زیر لب خدا خداتو دوست دارم
کاشکی رو طاقچه ی دلت آینه و شمعدون میشدم
تو دشت ابری چشات یه قطره بارون میشدم
کاشکی میشد یه دشت گل برات لالایی بخونم
یه آسمون نرگس و یاس تو باغ دستات بشونم

لالایی لالایی لالالا

بخواب که میخوام تو چشات ستاره هامو بشمرم





لالایی لالایی لالالا
پیشم بمون که تا ابد دنیارو با تو دوست دارم
دنیا اگه خوب اگه بد
با تو برام دیدنیه
باغ گلای اطلسی با تو برام چیدنیه
مادر...
کاشکی میشد بهت بگم چقدر صداتو دوست دارم
لالاییهاتو دوست دارم بغض صداتو دوست دارم
مادر...
لالایی لالایی...
نظرات 3 + ارسال نظر
وبلاگ رسمی مهسا هاشمی دوشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:19 ب.ظ

ســلام بر دوستان بازیگران نوجوان!
عیدتون هم مبارک
وبلاگ رسمی مهسا هاشمی(بازیگر نوجوان) در تابستان با فعالیت قوی بازمیگردد....
منتظرحضور گرم شما هستیم..
وبلاگی برای دوستی های رنگارنگ
وبلاگ رسمی مهسا هاشمی
www.m-hashemi77.blogfa.com

سمیرا یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:53 ب.ظ http://www.nanazyeman.blogfa.com

سلام خوشحالم از اینکه خوشحالین
سربازی خوبه ولی فقط خاطراتش
خوش باشین
یاعلی

n.373 یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:12 ب.ظ http://www.narsis73.blogfa.com


می تونید لینک دانلودش رو هم بزارید البته بدون صدای

گلشیفته فراهانی

بله حتما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد