لالایی

لا لا لا لا یی

لالایی

لا لا لا لا یی

خدمت سربازیم تموم شد....

سلام دوستان بالاخره خدمت سربازیم با هر سختی و تلخیش


و البته گاهی اوقات شیرینیش تموم شد


هیچ وقت روز آخر خداحافظی با بچه ها رو یادم نمیره فقط از بچه های قدیمی که مدرکشون لیسانس بود و در جه ستوان دومی گرفته بودن من مونده بودم منم که خوشبختانه خدمتم تموم شد تا دیگه تیپ 37 شیراز روی هیچ ستواندوی لیسانسی رو به خودش نبینه . دلم برای همشون تنگ شده درسته که یکمی اسایشگاهمون کوچیک و امکانات مون کم بود ولی هرچی فضا کوچیکتر باشه صمیمیت بین بچه ها بیشتر میشه.

قبل از اینکه خدمت برم فکر نمی کردم خدمتم به این راحتی باشه که البته من این راحتی را مدیون اول از همه خدای مهربون و بعدش هم دعای خیر پدر ومادر میدونم . امیدوارم  که بعد از این بتونم بیشتر در خدمت شما دوستان عزیزم باشم . فقط تنها مسئله بعد خدمت مسئله کار هستش که امیدوارم با دعای خیر شما این مشکل هم حل بشه


التماس دعا

نظرات 3 + ارسال نظر
سمیرا یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:56 ب.ظ http://www.nanazyeman.blogfa.com

راستی یادم رفت بگم وبلاگتونو با اجازه تو پینوندهام لینک کردم

سمیرا چهارشنبه 14 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:39 ب.ظ http://www.nanazyeman.blogfa.com

لای لاییْنام یات بالام

گوُن ایله چیْخ بات بالام

من آرزوما چاتمادیم سن آرزووا چات بالام

لالایی تو هستم بخواب ، فرزندم

بهمراه آفتاب طلوع و غروب کن ، فرزندم

من به آرزو ی خودم نرسیدم تو به آرزویت برس ، فرزندم

لای لای آهو گؤز بالام

لای لای شیرین سؤز بالام

گؤزَل لیکده دونیادا تکدی منیم اؤز بالام

لالایی فرزند چشم آهوی من

لالایی فرزند شیرین سخنم

در زیبایی در دنیا فرزند من تک است

لالاییْنام اؤز بالام

قاشی قارا گؤز بالام

دیلین بالدان شیرین دیر دوداغیْند سؤز بالام

لالایی تو هستم فرزندم

فرزند چشم و ابرو سیاه من

زبانت از عسل شیرینتر است حرف روی لبت فرزندم

خیلی ممنونم حتما توی وبلاگ درج میشه

ناشناس پنج‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:10 ب.ظ

سلام.تبریک میگم...سربازی چطور بود؟

سربازی با همه خوبی ها و بدیهاش تموم شد . شاید یکی از بهترین دوران زندگیم بود . دلم واسه همه بچه ها تنگ شده البته شانسم گفته اکثر بچه ها اصفهانین و من میتونم ببینمشون . اوووووووووووو اگه بخوام خاطرا سربازیا بگم واسه خودش یه کتاب میشه . هزار بار خدار را شکر میکنم کمکم کرد یکی دیگه از مراحل زندگیمو با خوبی و خوشی پشت سربگزارم
واسه پیدا کردن کار خوب واسم دعا کنید

ببخشید من شما را میشناسم .یا برعکس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد