لالایی

لا لا لا لا یی

لالایی

لا لا لا لا یی

لالایی ای گل زیبای مادر



به مناسب ولادت حضرت مهدی(ع) این لالایی رو میزارم امیدوارم ازش لذت ببرید



لالایی ای گل زیبای مادر        لالایی ای همه دنیای مادر

لا کن تا که خوابت در رباید      که مادر عقده دل را گشاید

لالایی ای گل زیبای مادر        لالایی ای همه دنیای مادر

لا کن تا که خوابت در رباید       که مادر عقده دل را گشاید

لالالالا لالا لالا لالایی          لالالالا لالا لالا لالایی

بگویم آخرین فرزند زهرا         بود مهدی امام آخر ما

بدان آن منجی و صاحب زمان است   امیده جامع ما شیعیان است

بود غائب حق آل احمد        بود هم نام با نام محمد

لالاکن تا که مادر گوید این را    که نرجس بوده مامام پاک مولا  






دانلود لالایی ای گل زیبای مادر
نظرات 7 + ارسال نظر
سمیرا سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:00 ق.ظ http://www.nanazyeman.blogfa.com

سلام
مثل همیشه این پستت هم عالی بود اگرچه خیلی دوست داشتم بشنوم ولی نمیتونم دانلودش کنم متنش که محشر بود
بازم بهت سر میزنم
یاعلی

متشکرم از نظر شما

mahdi سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:31 ب.ظ http://mahdi7star.blogfa.com

یک چشم من از روز جدایی بگریست
چشم دگرم گفت چرا ؟ گریه ز چیست
چون روز وصال شد فرازش کردم
گفتم نگریستی نباید نگریست

مشاور چهارشنبه 28 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:56 ب.ظ

سلام چطوری غالب وبلاگتو عوض کن روشن شه دل ادم میگیره

وقت داشتم ok

سارا سه‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:16 ب.ظ

صبحی گره از زمانه وا خواهد شد

راز شــب تــار بـرمــلا خـواهد شد

در راه عزیـزی ست کـه با آمـدنش

هر قطب نما قبله نما خواهد شد!

اللهم عجل لولیک الفرج...

ممنونم که وبلاگ سر زدید

سارا سه‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:45 ب.ظ

خواهشات..

What?

سارا چهارشنبه 12 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 02:04 ق.ظ

هااااااااا؟؟؟

یعنی انقد نامفهومه؟؟

ما خواهشا داریم ولی خواهشات نداریم

سارا پنج‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:47 ق.ظ

خواهش میکنم چی؟؟ خواهش میکنم دارید؟؟ آیـــــــــا

هیچی بی خیال

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد