لالایی

لا لا لا لا یی

لالایی

لا لا لا لا یی

.....

سینه مال آمال درد است خدایا مرهمی. دل زتنهایی به جان آمد خدا یا همدمی چشم آسایش که دارد از سپهر تیز رو. ساقیا جامی به من تا بیاسایم دمی در طریق عشق بازی امن و اسایش خطاست. ریش باد آن دل که با درد تو خواهد مرهمی
نظرات 4 + ارسال نظر
بهار چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:59 ق.ظ

سلام دوست عزیز

سایت خوب و تخصصی داری ...
ادامه بده !

راستی من اهنگ لالایی عاشورا رو از وبت دانلود کردم عالی بود فقط لطف میکنی تصویریش رو هم بزاری هرچی تو اینترنت گشتم پیدا نکردم

بازم ممنون

چشم سعی خودم رو میکنم تا براتون تهیه کنم

نیکی شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:45 ب.ظ http://missniki.blogsky.com/

هه هه چه جالب تاحالا وبی رو ندیده بودم که توش انواع لالایی رو بذاره.موفق باشی دوست عزیز

محیا چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:31 ب.ظ http://www.mahya72.blogfa.com

هــــیـس !!

هــــیـس !!

فـقــط سکــــوت می کــــــــــنیم

در بــرابـر تمــــام حــرف های دیگران

شـــاید گهـــگـاهی دوســـت داشـــتن را به زبـــان بیاوریــــم ..

اما دنیای من خالی تر از ان است کــه

کســـــی بخواهــد بشــــنود

[ بدون نام ] جمعه 31 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:57 ق.ظ

سلام خانمم...ابم...

What??!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد