لالایی

لا لا لا لا یی

لالایی

لا لا لا لا یی

بدون شرح

یک شبی مجنون نمازش را شکست

بی وضو در کوچه ی لیلا نشست

عشق آن شب مست مستش کرده بود

فارق از جام دستش کرده بود

گفت یا رب از چه خوارم کرده ای؟ بر صلیب عشق دارم کرده ای

خسته ام زین عشق٬دل خونم مکن٬من که مجنونم٬تو مجنونم مکن

مرد این بازیچه دیگر نیستم٬این تو و لیلای تو٬...من نیستم!

گفت ای دیوانه لیلایت منم٬در رگت پیدا و پنهانت منم

سالها با جور لیلا ساختی٬ من کنارت بودم و نشناختی...  

 

 

 

به مناسبت هفته دفاع مقدس

اخی یادش بخیر پارسال این موقع ها توی پادگان داشتیم رژه میرفتیم


این اهنگ رو به مناسب هفته دفاع مقدس میزارم

برای همه اون بچه ها که چشم به راه برگشتن پدراشون از جبهه ها بودن


گنجشک ناز و زیبا - که میپری اون بالا
بال و پرت به رنگ خاک - دلت مهربون و پاک
به من بگو - وقتی که پر کشیدی - بابام رو تو ندیدی؟
دیدمش از اینجا رف - اون بالا بالاها رف - پیش ستاره ها رف - یواش و بی صدا رف.

ستاره آی ستاره - پولک ابر پاره
خاموشی یا می تابی ؟ بیداری یا که خوابی ؟
به من بگو - وقتی که خواب نبودی - بابام رو تو ندیدی؟
دیدمش از اینجا رف - اون بالا بالاها رف - از اون طرف ، از اون راه - رفته به خونه ی ماه

ماه سفید تنها - که هستی پشت ابرا
نقره نشون کهکشون - چراغ سقف آسمون
به من بگو ، وقتی که نور پاشیدی - بابام رو تو ندیدی؟
همینجا پیش من بود - نموند و رفت خیلی زود
اون بالا بالاها رفت - بابات پیش خدا رفت

خدا که مهربونه - پیش بابام میمونه - گریه نمی کنم من - که شاد نباشه دشمن





        دانلود خدا چه مهربونه