لالایی

لا لا لا لا یی

لالایی

لا لا لا لا یی

به مناسبت هفته دفاع مقدس

اخی یادش بخیر پارسال این موقع ها توی پادگان داشتیم رژه میرفتیم


این اهنگ رو به مناسب هفته دفاع مقدس میزارم

برای همه اون بچه ها که چشم به راه برگشتن پدراشون از جبهه ها بودن


گنجشک ناز و زیبا - که میپری اون بالا
بال و پرت به رنگ خاک - دلت مهربون و پاک
به من بگو - وقتی که پر کشیدی - بابام رو تو ندیدی؟
دیدمش از اینجا رف - اون بالا بالاها رف - پیش ستاره ها رف - یواش و بی صدا رف.

ستاره آی ستاره - پولک ابر پاره
خاموشی یا می تابی ؟ بیداری یا که خوابی ؟
به من بگو - وقتی که خواب نبودی - بابام رو تو ندیدی؟
دیدمش از اینجا رف - اون بالا بالاها رف - از اون طرف ، از اون راه - رفته به خونه ی ماه

ماه سفید تنها - که هستی پشت ابرا
نقره نشون کهکشون - چراغ سقف آسمون
به من بگو ، وقتی که نور پاشیدی - بابام رو تو ندیدی؟
همینجا پیش من بود - نموند و رفت خیلی زود
اون بالا بالاها رفت - بابات پیش خدا رفت

خدا که مهربونه - پیش بابام میمونه - گریه نمی کنم من - که شاد نباشه دشمن





        دانلود خدا چه مهربونه
نظرات 8 + ارسال نظر
پارمیدا یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 05:16 ب.ظ

سلام
همیشه همه چی به نفع ما تموم میشه
باید تا میتوانیم از زندگی لذت ببریم
دوست دارررررررررررررررررررررررررم زندگی

very good

ماه رخ شنبه 8 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:20 ب.ظ

سلام امیدوارم خوب باشین
آقاصابر موفق به دانلود 2آلبوم استاد شجریان نشدم.
اما کمی ازاون رو گوش کردم؛خیلی خوب بود.
وبلاگتون هم جالبه.
موفق باشید بتزم سر میزنم.

حیف شد نتوانستید همشو دانلود کنید . سعی خودتون را بکنید ممنونم که به ما هر سر زدید

پارمیدا شنبه 8 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:32 ب.ظ

خیلی دیر به دیر مطلب میگزارید .من هر روز به وب شما سر میزنم !از خودتون هم بیشتر نه! بابا یکم فعال باشید....

سلام من هر روز نظرات رو چک میکنم. ولی مطالب در مورد لالایی یکم کم گیر میاد سعی میکنم بیشتر به وب برسم . التماس دعا

فاطمه سه‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:46 ق.ظ http://deleman43.blogsky.com/

سلام دوست عزیز
ممنون که به کلبه کوچیک من سرزدید
شعر زیبایه من رو برد تو حال و هوای سالهای گذشته

پارمیدا سه‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:53 ب.ظ

خب رد مورد چیزای دیگه هم بنویسید برا چی فقط راجع به لالایی مینویسید؟ببخشید فضولی کردم

سعی میکنم

نازله چهارشنبه 8 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:21 ق.ظ


سلام با اون اهنگی که برای دفاع مقدس گذاشتید (که عشق بچه گی من بود)و لالایی عاشورا رفتم به یه دوران دیگه واقعا ممنون.با خودم گفتم این کیه که تو این زمونه چیزایی که من دوست دارم رو مطلبهاش گذاشته واقعا ممنون.فقط لالایی دانلود نمیشه .من تصویریش رو از این ادرس گرفتم لطفا بذارید همه استفاده کنندبا برنامه kmplayerباز شدجسارتا بخاطر اهنگها میتونم بپرسم چند سالتونه؟

سلام. ممنونم از نظرتون
در مورد آهنگ لالایی اگه منظورتون لالایی شب بخیر کوچولو هستش باید بگم این لالایی توی فورشرد اپلود شده که برای دانلودش باید عضو فورشرد بشین .
من 23 سال دارم

[ بدون نام ] دوشنبه 4 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:47 ب.ظ

سلام
نمیدونم هنوز به وبلاگت سر میزنی یا رهاش کردی. من امروز برای اولین بار وبلاگت رو دیدم. یعنی اصلا زیاد اهل وبگردی نیستم . امروز دیگه خیلی از اوضاع و احوال ناراحت بودم از اینکه چرا هیچی سر جاش نیست و ... یاد این لالایی افتادم تو اینترنت گشتم وبلاگت رو دیدم... خیلی زیاد خوب بود
ازت ممنونم

قایل شما رو نداشت

sourosh جمعه 15 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:10 ب.ظ http://souroshtanha.blogfa.com/

سلام وب قشنگ وجالبی داری به منم سربزن دوست داشتی تبادل لینکم مکینم موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد