لالایی

لا لا لا لا یی

لالایی

لا لا لا لا یی

الالالا گل مریم فدای تو می شم هر دم
لالالالا گل نازم خودم رو من فدات سازم
لالالالا گل یاسم تموم عمر به پات وایسم
لالالالا گل مینا به عشق توست چشام بینا
لالالالا گل شب بو تویی خوشرنگ تویی خوشبو
لالالالا گل گل پونه بابات میاد زودی خونه
لالالالا گل لادن همه خوبی به تو دادن
لالالالا گل نعنا فدای اون قد رعنا
لالالالا گل گل لاله دوست داریم من و خاله
لالالالا گل چایی دوست داریم من و دایی
لالالالا گل زیره چرا خوابت نمی گیره؟
لالالالا گل خشخاش بابات رفته خدا همراش
بابات رفته سوی کرمون
تویی درد مرا درمون
لالالالا گل فندق جهازت هست توی صندوق
لالالالا گل سرخم مبادا تو بشی سر خم
لالالالا گل سنبل عزیز من تویی چون گل
لالالالا گلم هستی عزیز این دلم هستی

نظرات 2 + ارسال نظر
پدر! دوشنبه 20 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:03 ق.ظ http://www.azmagoftan1.blogfa.com

چه وبلاگ آرامش بخشی ..

mr.jf چهارشنبه 18 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:04 ق.ظ

خیلی زیبا بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد