لالایی

لا لا لا لا یی

لالایی

لا لا لا لا یی

برات قصــه میگــم تا که بخوابـــــی


 
لا لا لالا لا لا لالایـــــــی
لالا لا لا لالا لا لا لالایــــــــی
برات قصــه میگــم تا که بخوابـــــی
دیـگه اشکی نریز، نکن بیتابــــــی
میگــم بـــــرات ازاون خـدای و بنده
میگـم بـــــرات ز دنــیـــای پرنـــــده
میگـم حــکایت بـــــــره و گـرگـــــه
بــــرات میگم که دنــیــا چه بزرگــه
بخواب ای نفس من , گریه بسه
از اشکای تو این قـلـبم شکســته
نذار مروارید چشمــات حروم شه
لالایی میخونم تا شب تموم شه
نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:12 ب.ظ

سلام. نمیدونم چطور باید تشکر کنم از اینهمه کمکی که به من با این لالایی ها کردی. امیدوارم اینجا همیشه و همیشه و همیشه باشه و شما هم همیشه موفق باشی.

بازم ممنون. یک دنیا!

eiham یکشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:59 ب.ظ

سلام ممنونم که متن این لالای رو گذاشتین. دوست دارم این لالای رو با صدای خوانندش داشته باشم اما متاسفانه تمام سایتاش فیلتر شده می تونید کمکم کنید؟

چشم سعی میکنم پیداش کنم

shirin یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:42 ق.ظ http://google.com

kheyli jaleb bud. Mc

mahdi شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:11 ق.ظ http://mahdi7star.blogfa.com

سلام
خیلی قشنگ بود بالاخره بعداز 19 سال به آرزوم رسیدم و یکی پیدا شد برام لالایی بخونه
اگهوقت داشتین و لایق دونستین به ماهم یه سری بزن.
نظر و لینک یادت نرهااا...........

حتما دوست عزیز

سمیرا یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:38 ق.ظ http://nanazyeman.blogfa.com

وبلاگتون خیلی قشنگه از اونایی که من خیلی دوست دارم واقعا فکر میکردم فقط منم که...
ولی نه مثل منم زیادن
ایشا... سربازیتونو زودتر تموم کنین
موفق باشی برادر یاعلی

خدمت به سلامتی تموم شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد