لالایی

لا لا لا لا یی

لالایی

لا لا لا لا یی

رسم عشق

غمگین ترین ماجرای زندگی مرگ انسانها نیست ،

بلکه رسیدن به مرحله ای است

که دیگر نتوانند عشق بورزند

نظرات 3 + ارسال نظر
hossein سه‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:59 ب.ظ http://www.akslar.com

سلام . مطالب وبلاگتون بسیار جالب بود . خوشحال میشم از سایت من هم دیدن کنین . در ضمن اگه براتون مشکلی نیست خیلی خوشحال میشم من رو با نام "برترین سایت عکس" لینک کنین

الی چهارشنبه 30 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:15 ق.ظ

چرا نیامدی
توی چت روم خیلی منتظرت شدم
بییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی وفاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
بای

گفتم که من یه کمی مشکل برام پیش اومده بود ببخشید یه زمان دیگی را مشخصکن

ریحانه پنج‌شنبه 31 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:09 ق.ظ

سلام
خوبیییییییییییییی؟؟؟؟؟
حالا که وبلاگت زود تر آپ میکنی خیلی قشنگ تر شده ... فکر کنم آمار بازدید کننده های وبلاگتم بالا رفته باشه....
اگهتونستی چند تا شعر کوتاه از سهراب توی وبلاگت بزار قشنگ تر میشه....


خداحافظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد