لالایی

لا لا لا لا یی

لالایی

لا لا لا لا یی

دانلود لالایی عاشورا با صدای بیژن بیژنی

همانطور که به شما قول داده بودم تمام سعی خود را به کار بردم تا این لالایی زیبا و کمیاب را برای شما آماده کنم  امیدوارم از شنیدم این لالایی لذت ببرید


نظرات شما موجب دلگرمی ما خواهد شد پس با نظرات خود مارا دلگرم کنید


این لالایی با فرمت mp3  می باشد و انشاالله نماهنگ آن را نیز برای شما تهیه خواهم کرد


lalaei.mp3  دانلودکنید
نظرات 4 + ارسال نظر
مسعود پنج‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:38 ق.ظ http://belderchine-man.blogfa.com

آقا حلالت!
واقعا و صمیمانه بابت قرار دادن لالایی عاشورا ممنون و متشکرم، خیلی دنبالش بودم نه من کل فکو فامیل دنبالش بودیم! بازم ممنون
موفق باشید

خواهش میکنم قابل شما رو نداشت فقط لطف منید و به وبلاگ ما باز هم تشریف بیاورید

امین پنج‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:46 ب.ظ

خیلی ممنون دوست عزیز
اگه ممکنه خود نماهنگ رو هم بذارید

سارا جون چهارشنبه 9 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 04:53 ب.ظ

بهترینییییییییییی

مصطفی دوشنبه 14 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:06 ق.ظ

عالی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد