لالایی

لا لا لا لا یی

لالایی

لا لا لا لا یی

میم

میم مثل ماه

میم مثل مریم

میم مثل مادر

کاشکی میشد بهت بگم چقدر صداتو دوست دارم چقدر مث بچگیهام لالاهیاتو دوست دارم

سادگیهاتودوست دارم خستگیهاتو دوست دارم چادر نمازو زیر لب خداخداتو دوست دارم

کاشکی رو طاقچه ی دلت آیینه و شمعدون میشدم

تو دشت ابری چشات یه قطره بارون میشدم

کاشکی میشد یه دشت گل برات لالایی بخونم

یه آسمون نرگس و یاس تو باغ دستات بشونم

لالایی لالایی لا لالا

بخواب که میخوام تو چشات ستاره هامو بشمرم

لالایی لالا لا لالا

پیشم بمون که تا ابد دنیارو با تو دوست دارم

دنیا اگه خوب اگه بد با تو برام دیدنه

باغ گلای اطلسی با تو برام چیدنیه

نظرات 2 + ارسال نظر
محسن قدیری سه‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:35 ب.ظ http://www.footballerooz.blogfa.com

ریحانه چهارشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:25 ب.ظ

سلام...
خوبی؟خوش میگزره؟؟؟؟
چه خبر؟
راستش من از فیلم میم مثل مادر و اهنگش خیلی خوشم میاد.
از اینکه تو وبلاگت گزاشتی ممنونم
ارزومند ارزو هایت
خداحافظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد