لالایی

لا لا لا لا یی

لالایی

لا لا لا لا یی

راستی نگفتم بقیه ی خدمتمو افتادم شیراز

راستی نگفتم بقیه ی خدمتمو افتادم شیراز اونم کجا تیپ ۳۷ زرهی شیراز اونم چه تیپی از اون خوش تیپای ارتشی (!!!!؟؟؟؟؟)  

خلاصه یه ستوان دو وظیفه آشخوری بیش نیستم که اونجا کار میکنم بهتره دیگه کشش ندم آخه شاید اطلاعات پادگان لو رفت ببخشیدا نظامیم دیگه 

اخه بدیش اینه که فقط اسمش اینه که مال شیرازه تو شهر شیرازم که نیست هر روز کلی کرایه باید بدیم بریم پادگان بعد از ظهرا هم برگردیم همه حقوقمون شده کرایه سرویس های که خودمون واسه خودمون جور کردیم سرویس که نداریم . غذاهاشو بگو محشششششششررررررررر خو دیگه خدمته باید بسازیم ولی حیف که نمیتونم هی بیام به وبلاگم برسم شما دعا کنید من انقالیم درست شه بیام اصفهان شهر خودم راستی دنبال یه لالایی برای سربازها بودم دیدم پیدا نمیشه آخه سربازا که لالایی ندارن اگه داشتن که شبا خوابشون میبرد بعد نمیتونستن نگهبانی بدن و بعد ممکلتمون بدون دفاع میموند اگه شما هم یه جایی همچین لالایی دیدید بدونید مال دشمنه تا سربازا رو به خواب عمیق ببره بعد بیاد تو کشورمون . 

به هر حال الان که دارم اینارو مینویسم مرخصیم بعدشم فردا هم باید یه سری به دهمون بزنم پس فردا هم عازم شیرازم حالم گرفته اس شما واسم دعا کنید که کارام درس شه  

ولی بذارید همین جا از فرمانده گلمون تشکر کنم که بهم اجازه داد بیام مرخصی فعلا که دوسش دارم و عاشقشم خدا کنه با انتقالیم موافقت کنه تا جونما براش بدم ولی اگه اجازه نداد چیکار کنم ....... 

به هر حال دمش گرم خیلی باحالتره فرمانده قبلیمونه که اصلا نمیشد باهاش حرف زد اصلا احترممونا نگه نمیداشت ولی عوضش این فرمانده جدیده خیلی باحاله احتراممونا داره و مطمئنم موفقم میشه  

رتونا درد نیارم فعلا خدا حافظ تا معلوم نیست کی بیام اگه انتقالی گرفتم وبلاگما بیشتر به روز میکنم دلم براتون تنگ میشه 

فعلا بای بای

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد